Är du inte helt nöjd? Vi hjälper dig gärna!
Oavsett om det gäller ett klagomål eller en reklamation. All feedback är ett värdefullt bidrag till den fortsatta utvecklingen av våra produkter och tjänster. Vi tar alla synpunkter på allvar och arbetar med professionell reklamationshantering för att hitta lösningar och skapa förbättringar.
Med din återkoppling kan vi ge tydliga och genomtänkta svar på dina frågor och samtidigt säkerställa hög kvalitet i våra tjänster på lång sikt. Med PREFA har du en pålitlig partner som lyssnar, tar ansvar och ständigt utvecklas.
Klagomål eller reklamation – vad är skillnaden?
Reklamation
En reklamation uppstår när en produkt eller tjänst är defekt – det vill säga att garanterade egenskaper inte har uppfyllts. Detta inkluderar även garanti- eller garantifall. I dessa fall, vänligen kontakta först hantverkaren som du köpte PREFA-produkterna av eller lade beställningen av.
Om du fortfarande behöver vår hjälp, klicka på knappen nedan och skicka oss ett mejl med din förfrågan.